Over cStrong


Veronique Swinkels en Liset van Doorn

cStrong is opgericht door Veronique Swinkels en Liset van Doorn. Beide verdienden hun sporen in media & communicatie met strategie ontwikkeling en marketing. cStrong komt voort uit BBK/Door Vriendschap Sterker, hét full service communicatiebureau voor maatschappelijke merken.

Liset van Doorn en Veronique Swinkels - Oprichters van Online Mediabureau cStrong

Links: Liset van Doorn (liset.vandoorn@cstrong.nl), rechts: Veronique Swinkels (v.swinkels@doorvriendschapsterker.nl)

cStrong is een content activatiebureau dat social (oa Facebook, Twitter, Instagram), search (Adwords en Grants) en display combineert tot een optimale online channelstrategie. Met onze acties genereren wij maximale traffic naar de website van onze opdrachtgever. We beheersen de technieken van automated trading, customer audience targeting of dynamic advertising. We werken samen met specialisten voor content creatie, inrichten sales funnel en conversie optimalisatie. Wij werken voor de cultuursector en toeristenbranche, retail, onderwijs en maatschappelijke organisaties.

De c staat voor creative, clicks, conversion. Er zijn nog veel meer c’s die cStrong invult: consumer, contact, costeffective, concept, countable, etc.

Dáárom cStrong

Wij willen u helpen uw merk te versterken door communicatie effectiever in te zetten. Dat doen wij doormiddel van: 

  • Real Time Bidding Display Advertising
  • Social Media Marketing
  • Search Engine Marketing (SEA en SEO)
  • Audience Targeting
  • Advies online campagnestrategie

 



Liset van Doorn en Veronique Swinkels - Oprichters van Online Mediabureau cStrong 

Doorgewinterde communicatievrouwen lanceren online mediabureau gespecialiseerd in automated trading

Swinkels en Van Doorn gaan met cStrong concurrentie aan met techsavvy mannenwereld van display advertising

Amsterdam, 4 juni 2014 – Veronique Swinkels en Liset van Doorn lanceren cStrong, een online mediabureau voor effectieve online communicatie. cStrong is specialist in automated trading, het spel van vraag en aanbod van online advertentieruimte via real time bidding (RTB) in combinatie met retargeting. Swinkels en Van Doorn zijn cStrong gestart omdat ze vinden dat het huidige aanbod van display advertising niet de gewenste service biedt. De bestaande partijen zijn met name technisch gedreven en niet gericht op heldere communicatie. Hierdoor moet er elke keer een enorme vertaalslag naar de klant worden gemaakt voor duidelijk is wat het online mediabureau aanbiedt.

»Lees hier het hele persbericht

»Lees ook het artikel op Marketing Tribune