Online adverteren


Online adverteren

We maken onderscheid in mensen die je met de verschillende online kanalen bereikt en aanspreekt.

  1. De prospect heeft een lage betrokkenheid bij jouw merk of product en wordt door een online advertentie op het idee gebracht jouw website te gaan bezoeken. Deze groep bereiken we het beste met Online display advertising (d.m.v. Real Time Bidding).
  2. De potential is iemand die we al hebben geïdentificeerd als ‘mogelijk interessant’ omdat hij of zij iets heeft met het product maar nog niet met het merk. We vinden deze mensen door goed ingerichte Zoekmachine marketing of een Custom audience targeting campagne.
  3. De fan is bekend met en betrokken bij het merk en wil dat wel laten weten via Social kanalen. Met een goed opgebouwde Social media marketing campagne helpen we deze mensen ons te sharen en te liken.
  4. Tenslotte is de client de bezoeker die de transactie doet: het kopen van een kaartje, het aanmelden voor een nieuwe ziektekostenverzekering of het aanmelden voor een nieuwsbrief. Met de inzet van Facebook of Emailmarketing bouw je een conversiegerichte campagne.

Met een goed geïntegreerde campagne bereiken we alle doelgroepen en zorgen zo voor een optimale stroom van bezoekers naar de website die via de goed ingerichte customer journey client worden.


Engagement Matrix

Engagement matrix